БУХГАЛТЕРСЬКІ ПОСЛУГИ

Реєстрація ФОП для IT

Якщо ти вирішив перейти на фріланс чи вести власну підприємницьку діяльність, необхідно легально це зареєструвати. ФОП – найпростіша форма ведення бізнесу, то ж ми радимо саме її для IT-підприємців. Реєстрація з нами пройде легко і швидко.

Онлайн заявка

    Переваги ФОП

    Одне з найпопулярніших запитань у підприємців-початківців, яку форму власності обрати. Ми рекомендуємо ФОП, адже це найпростіший вид форми власності, завдяки якому ми декларуємо перед державою, що будемо займатися підприємницькою діяльністю. ФОП має такі переваги:

    швидкість реєстрації;
    доступність оборотних коштів і можливість ними маневрувати;
    просте і недороге бухгалтерське обслуговування.

    Вимоги для реєстрації

    Для реєстрації ФОП не висувається складних вимог. Це ще одна з переваг цієї форми ведення підприємницької діяльності. Щоб стати ФОП, достатньо відповідати наступним критеріям:

    мати повну цивільну дієздатність, яка досягається з 18 років, або з 16 років з дозволу батьків;
    визначитись з видами діяльності та системою оподаткування;
    мати необхідний пакет документів.

    Реєстрація ФОП хоч і нескладний процес, проте має власні нюанси. Досвідчені спеціалісти правильно підберуть КВЕДи, щоб ти міг уникнути в майбутньому штрафів, а також порадять, яка система оподаткування буде оптимальною саме для твого бізнесу.

    Image
    Як це пряцює?

    Процес роботи

    Реєстрація ФОП зі спеціалістами – це швидко і легко

    Старт

    Погоджуємо з тобою весь процес надання послуг реєстрації, обговорюємо вартість та терміни, пояснюємо процедуру.

    Обираємо КВЕДи

    Обговорюємо, яку діяльність ти плануєш здійснювати протягом роботи на ФОП, та підбираємо відповідні види економічної діяльності згідно з Класифікатором.

    Оподаткування

    Відповідно до обраних КВЕДів, запланованого фінансового обігу, кількості найманих працівників ми оберемо систему оподаткування: загальну чи спрощену (та конкретну групу спрощеної).

    Фініш

    Подаємо заявку та необхідний пакет документів. Ура, тепер ти ФОП!

    Чому ми?

    Переваги реєстрації ФОП зі спеціалістами

    Кваліфікована реєстрація ФОП допомагає уникнути проблем з податковими органами в майбутньому, економить час і кошти.

    Без ризиків
    Налаштована автоматична система перевірки розрахунку доходу за період, яка виключає людський фактор, що зводить виникнення помилок до 0.
    Електронний документообіг
    Документообіг ведеться в електронному вигляді – не потрібно буде їздити до нас в офіс.
    Відповідальність
    Згідно договору ми несемо відповідальність за період, коли компанія вела бухоблік клієнту, навіть після розірвання договору
    Звірка
    Щоквартально проводимо звірки з ДПС не лише з податків ФОП, а й з податків клієнта як фізичної особи й, у разі наявності нарахувань, виставляємо рахунки на оплату.
    Деталі

    Детальніше про послугу

    Ведення бухгалтерського обліку – досить важкий і багатогранний процес.

    Кому необхідно бухгалтерське обслуговування
    Кваліфіковане ведення бухгалтерського обліку допомагає уникнути проблем з податковими органами, економить кошти компанії і зводить до мінімуму ймовірність застосування штрафних санкцій.

    Бухгалтерський аутсорсинг однаково актуальний як для підприємців-початківців, так і для досвідчених бізнесменів. У той час поки більша частина конкурентів вашої компанії будуть вивчати поправки і доповнення до чинного законодавства, ви зможете впевнено розвивати перспективні напрямки.

    Які послуги надає бухгалтер, який працює віддалено
    У стандартний пакет послуг бухгалтерського супроводу входять:

    реєстрація та ліквідація ФОП;
    підбір системи оподаткування;
    підготовка і своєчасна подача бухгалтерської та податкової звітності;
    оформлення і проведення банківських операцій;
    нарахування заробітної плати;

    Бухгалтер для ФОП: переваги співпраці
    Послугами бухгалтерського супроводу в більшості випадків користуються підприємці, що працюють за спрощеною системою оподаткування. Їх доходи та витрати дозволяють звести до мінімуму аналіз фінансових ризиків компанії.

    Основними перевагами співпраці з віддаленим бухгалтером є:

    фіксована вартість наданої послуги;

    Зниження витрат
    Зниження витрат – ще одна перевага, яку гарантує віддалений бухгалтер ФОП. Оплата проводиться тільки за ті послуги, які фактично були надані.

    Віддаленому фахівцю не потрібно постійно знаходитися в офісі клієнта. Відповідно необхідність забезпечення його робочим місцем, спеціальною технікою і програмним софтом відпадає сама собою.

    Деталі

    Що про нас кажуть клієнти?

    Ведення бухгалтерського обліку – досить важкий і багатогранний процес.

    Працюю з Наталією і Геннадієм вже більше 3х років. Якість послуг і сервіс на висоті, бухгалтерія в повному порядку. Як клієнт я відчуваю увагу з боку компанії, знаю, що завжди можу звернутися за консультацією і отримати компетентну відповідь. Однозначно рекомендую, Бухгалтерія якій можна довіритись!

    Безер Віктор
    Програміст

    Как директор нашей компании, очень рада, что в свое время сделала выбор в пользу Натальи и Романа по ведению бухгалтерии всех наших сотрудников. Все делается оперативно, в оговоренные сроки. Недавно перешли на электронный документооборот с инициативы компании. Спасибо Вам за прекрасную работу. Однозначно, рекомендую!

    Гірс Аліна
    Директор ІТ компанії

    Більше року користуюся послугами компанії і дуже цьому радий. Отримую відмінний сервіс з постійною допомогою і підтримкою з усіх питань. Співробітники постійно на зв'язку і навіть в складних ситуаціях, коли терміново потрібні певні документи, поради, рекомендації, все вирішується дуже швидко і на високому професійному рівні. Всім рекомендую.

    Гомон Євген
    Тестувальник ПО

    Работаю с компанией уже 8 лет, с момента открытия своего бизнеса. Качество сервиса выросло за последних несколько лет, ребята подстроились под наши процессы. В целом доволен качеством услуг, готов рекомендовать остальным предпринимателям. Каждый должен заниматься своим делом, бухгалтерию точно можно отдать этой компании. Рекомендую!

    Миколаєнко Олександр
    Власник ІТ компанії

    Всім задоволена. Відповідають швидко. Комфортно співпрацювати. Важливо, що не потрібно вникати в усі самій, а можна довіритися професіоналам. Паперова тяганина не для мене. Вдячна за те, що завжди є можливість проконсультуватися, якщо потрібно з різних бухгалтерських та юридичних питань. Спасибі! Працюємо!

    Клепко Олена
    Офіс-менеджер

    Я доволен предоставляемыми услугами, за все время сотрудничества проблем не возникало, на вопросы всегда получаю ответ во время. На данный момент впечатления очень хорошие, надеюсь так будет и дальше. Другим могу смело рекомендовать ваши услуги. Рад что есть на кого положиться в бухгалтерских вопросах

    Журавльов Б. В.
    Програміст фріланс

    Чому саме ФОП?

    При виборі форми ведення своєї підприємницької діяльності ми радимо звернути увагу, перш за все, саме на ФОП. Ця форма є більш простою, вона дає змогу задекларувати перед державою, що ви плануєте займатися підприємницькою діяльністю.

    Для оформлення ФОП достатньо мати повну цивільну дієздатність, яка досягається з 18 років, або з 16 років з дозволу батьків. До  безперечних переваг ФОП відносять  швидкість реєстрації, а також просте і недороге бухгалтерське обслуговування.

    Онлайн заявка відкриття ФОП

      Оформлення ФОП

      1-й крок – обрання видів діяльності
      Перелік придатних для ведення IT-діяльності КВЕДів є доволі об’ємним. Це часто спричиняє вибір неправильного коду та подальших пов’язаних з цим неприємностей: позбавлення права отримання статусу платника єдиного податку, штрафи, тощо. Ми в Маніфай знаємо деталі кожного окремого напрямку діяльності і допоможемо вам визначитись з КВЕД залежно від того, займайтесь ви розробкою ПО чи графічним дизайном, а можливо ви QA-інженер чи Sales менеджер.
      2-й крок – обрання системи оподаткування
      Для ведення підприємницької діяльності в IT-індустрії радимо обирати спрощену систему оподаткування на II або III групах.  II група буде більш вигідною, якщо ви плануєте надавати послуги невеликим компаніям на українському ринку. Майте на увазі, якщо маєте плани співпраці з іноземними контрагентами, цю групу обирати не можна. Це загрожує позбавленням статусу платника єдиного податку і сплати 15% від обсягу доходу отриманого за такою операцією.

      Тож, якщо ваші доходи не будуть перевищувати 7 млн ​​грн/рік, краще оформити III групу. Ставка оподаткування в цій групі становить 5% від доходу і єдиний соціальний внесок

      3-й крок – подача заяви та необхідного пакету документів до реєстратора
      Останній етап – оформлення документів для реєстрації ФОП, може бути здійснений: шляхом подачі пакета документів реєстратору По завершенню процедури реєстрації вам треба буде звернутися в банк для відкриття розрахункового рахунку.

      Щоб не втрачати свій дорогоцінний час на те, щоб вникнути в деталі реєстрації ФОП в IT-сфері, радимо звернутись до нас в Маніфай.